Allas gemensamma eBibliotek – alltid med, alltid öppet

När CC-knappen syns kan du själv välja textning.

Rätt tid att läsa, titta eller lyssna är kanske jus nu? Fatta telefonen eller läsplattan och trivs i eBiblioteket när helst det passar dig. Här hittar du böcker, tidningar, filmer, videor och nätkurser allting nu på samma ställe – i eBiblioteket. Tjänsten fungerar oberoende av apparat och till och med utomlands. Det ända du behöver är bibliotekskort och pin-kod. Hitta verk genom att söka på verkets namn eller med sökord eller helt enkelt efter ämne. En del av materialet i eBiblioteket är fritt. eBiblioteket är en webbplats för de allmänna bibliotekens e-resurser.

eBiblioteket

Speaker: Minna von Zansen
Video: KMG

Delning och inbäddningskod

Om du klickar på -symbolen som finns uppe till höger i programmet hittar du knappar för att dela programmet samt en inbäddningskod . Om du kopierar och klistrar in koden på din egen sida, syns programmet där.

Taggar