PiKe-webinaari #9: Yhteiset palvelut verkossa 24/7

Livestream-tallenne, jossa viestinnän suunnittelija Päivi Litmanen-Peitsala Kirjastot.fi:stä käy PiKe-webinaarissa läpi kaikille kirjastoille yhteisiä ja kirjastojen kesken yhdessä tuotettuja palveluita.

Palveluiden avulla asiakkaat saavat tietoa kirjallisuudesta, musiikista ja tiedonlähteistä ympäri vuorokauden.

Webinaari linkittyy vahvasti miltei jokaisen kirjastolaisen digitaitoihin ja siten täydentää vahvasti myös PiKen digiajokortin opintosisältöjä.

Webinaarin aiheita:
– Mistä tiedonlähteistä on asiakkaille erityistä hyötyä?
– Mitä yhdessä kirjastojen tuottamia palveluita tulisi osata asiakaspalvelussa?
– Tiedonhaun avut, lukuvinkit ja monikielisyys
– Käydään esimerkkien pohjalta palveluita läpi

Video on tuotu Kirjastokaistalle Pirkanmaan ja Keski-Suomen kirjastojen alueelliselle kehittämistehtävän, PiKen kirjastoklubin YouTube-kanavalta.

Lisätiedot:
Kirjastoi.fi
Tampereen AKE: akepike.fi
PiKen kirjastoklubin YouTube-kanava

Videon tuotanto: Tampereen kaupunginkirjasto, alueellinen kehittämistehtävä