5 askelta kohti Helsingin IFLAA – Askel 5: Millainen tulee olemaan Helsingin IFLA-konferenssi?

Elokuussa 2012 Helsingin ja Helsingin messukeskuksen täyttää värikäs joukko kirjastoammattilaisia ympäri maailman. Suomen IFLA-konferenssiin odotetaan noin 3000-4000 osallistujaa. Libraries Now! – Inspiring, Surprising, Empowering on teema, jonka suomalainen järjestelytoimikunta ja IFLAn hallitus ovat yhdessä valinneet kuvaamaan vuoden 2012 konferenssin tunnelmaa.

Viisi askelta kohti Helsingin IFLA-konferenssia -sarjan viidennessä osassa selvitellään millainen Helsingin IFLA-konferenssi tulee olemaan. Asiasta kertoo Helsingin kaupunginkirjastossa kansainvälisiä asioita hoitava projektipäällikkö Kristina Virtanen. Sarja on tehty Puerto Ricon IFLA-konferenssissa elokuussa 2011.

Lisätietoa:
Viisi askelta kohti Helsingin IFLA-konferenssia -sarja