Vuoden 2011 kirjastokehittäjäpalkinto Turun kaupunginkirjastolle

Opetus- ja kulttuuriministeriön johtaja Jukka Liedes luovutti Vuoden 2011 kirjastokehittäjä -palkinnon Helsingissä Valkoisessa salissa pidetyillä kirjastopäivillä Turun kaupunginkirjastolle. Turun kaupunginkirjaston kirjastotoimenjohtaja Inkeri Näätsaari piti kiitospuheen.
Turun kaupunginkirjastoa muun muassa kiiteltiin kirjaston tilojen suunnittelusta, monipuolisesta palvelusta, laajasta ohjelmatarjonnasta, innovatiivisesta kehittämistyöstä sekä lukuisista muista ansioista.
Opetus- ja kulttuuriministeriön ministeriön Vuoden kirjastokehittäjä -palkinto myönnettiin neljännen kerran.  Vuonna 2008 palkinnon sai Kirjastot.fi, vuonna 2009 Entressen kirjasto Espoosta ja vuonna 2010 Vaasan kaupunginkirjasto.

Opetus- ja kulttuuriministeriön kotisivut
Turun kaupunginkirjaston kotisivut