Vinkkari on the road Pieksämäellä

Savonlinnalainen kirjastonhoitaja Sylvia Stavén on kiertänyt maaliskuun ajan Etelä-Savon kunnankirjastoissa vinkkaamassa kirjoja. Vinkkari on the road -kiertue ulottuu peräti seitsemälletoista eteläsavolaiselle paikkakunnalle. Aikuisille suunnattujen vinkkausten tavoitteena on kannustaa osallistujia löytämään lukemisen ilo sekä testata erityisen ammatillisen osaamisen jakamista maakunnassa. Kiertuetta varten on saatu hankerahoitusta Pohjois-Savon ELY-keskukselta. Kävimme katsomassa kiertueen loppupuolella Pieksämäellä väreileekö ilmassa lukukipinöitä vinkkauksen jäljiltä.

Vinkkari on the road -hankkeen kuvaus Yleisten kirjastojen hankerekisterissä

Toimittaja: Riitta Taarasti