Tuula Haavisto: Kirjastojen valtakunnallisten pedagogisten palvelujen kartoituksen tulosten esittely

Livestream-tallenne Pasilan kirjaston auditoriossa järjestetystä Pedagogiikka kirjastossa -koulutuspäivästä 28.10.2015. Tallenteessa kirjastotoimenjohtaja Tuula Haavisto Helsingin kaupunginkirjastosta puhuu aiheesta ”Kirjastojen valtakunnallisten pedagogisten palvelujen kartoituksen tulosten esittely”.

Pedagogiikka kirjastossa -koulutuspäivä oli tarkoitettu kunnallisten kirjastojen opastustoimintaa tekeville ja siitä vastaaville henkilöille. Tilaisuus jatkoi keväällä aloitettua Kirjastopedagogiikkaa etsimässä – tapaamissarjaa. Kyseessä oli työtapaaminen jossa vaihdettiin ajatuksia ja kartoitettiin kirjastopedagogisia palveluita. Tavoitteena oli yhtenäistää ja selkeyttää palveluita sekä jakaa tietoa siitä mitä Suomen yleisten kirjastojen pedagogiikka on.

Pedagogiikka kirjastossa, Kirjastot.fi
Pedagogiikka kirjastossa -päivän esitykset Kirjastot.fi:ssä