Suomussalmen kunnankirjasto ja Ilmari Kianto -näyttely

Marja Kettunen Kajaanin kaupunginkirjastosta haastattelee kirjastotoimenjohtaja Ari Koistista Suomussalmen kunnankirjaston Ilmari Kianto -näyttelystä.

Tarinaradio on Kajaanin kaupunginkirjasto – Kainuun maakuntakirjaston vuonna 2012 toteutettu projekti, jossa tuotettiin erilaisia kirjastoon ja kulttuuriin liittyviä juttuja kuultavaksi. Ohjelmien aiheita ovat mm. lapsille ja aikuisille suunnatut lukuvinkit, Kainuun paikallishistoriaan ja kulttuurihistoriaan liittyvät tuokiokuvat, kulttuuripersoonien haastattelut sekä kirjaston arkeen liittyvät jutut kuten kirjailijaluennot ja kirjastoaiheiset haastattelut. Kajaanin kaupunginkirjaston yhteistyökumppaneina Tarinaradio-projektissa olivat Kainuun museo ja Kainuun kulttuuri-info sekä Kirjastokaista.

Ylen uutinen Tarinaradiosta

Haastateltava: kirjastotoimenjohtaja Ari Koistinen, Suomussalmen kunnankirjasto
Haastattelija: Marja Kettunen, Kajaanin kaupunginkirjasto – Kainuun maakuntakirjasto
Tuotanto: Tarinaradio, 2012

Sharing and embed code

Ohjelman oikean yläkulman -kuvakkeesta löydät painikkeet jakamiseen sekä embed-koodin. Kun kopiot ja liität koodin sivuillesi, saat ohjelman näkymään siellä.