Kirjavinkkejä somaliksi: Sheeko xariirooyinka xayawaanka

Sheeko xariirooyinka xayawaanka = Animal fables

11 perinteistä somalialaista eläintarinaa. Tarinoissa seikkailevat leijona, hyeena, leopardi, kameli ja monet muut Somalian eläimet. Saatavana myös äänikirjana.

Eleven traditional Somali animal fables. Lions, hyenas, leopards, camels and many other Somali animal have great adventures in this book. Available also as an audio book.

Sheekoxarirooyinkii hore Ee caruurta Somaliyeed, sheekooyinka xayawaanada, sida Sheekada libaax, dhurwaa, shabeel, rati, iyo xayawaano kale oo laga helo dalka Somalia. Waxaa kaloo kaheli kartaa maqal cod aad dhageesankarto buugan.

Tekijä / Author: [toim.] Mohammed Sh. Hassan; kuvitus: Amin Amir
Kustantaja / Publisher: Scansom
Vuosi / Year: 2004 (1. painos)
ISBN: 91-974409-2-2