Kirjastoverkkopäivillä 2010 verkostoiduttiin ja vahvistettiin yhteistyötä

Kansalliskirjaston Kirjastoverkkopäivät, entiseltä nimeltään Triangelipäivät, järjestettiin 27.-29.10.2010 Helsingin yliopiston päärakennuksessa. Verkostoituminen ja yhteistyö on ollut voimakkaasti esillä eri foorumeilla ja yhteistyötä käsiteltiin myös Kirjastoverkkopäivillä. Kirjastokaista kävi kyselemässä mitä eri sektoreiden yhteisille hankkeille kuuluu. Ohjelmassa mukana Matti Sarmela Kirjastot.fi:stä, Tuula Haavisto Tampereen kaupunginkirjastosta, Jukka Pennanen Kansalliskirjastosta, Leena Järveläinen Turun yliopiston kirjastosta sekä Jarmo Saarikko Metsäntutkimuslaitoksen kirjastosta.

Lisätietoa:
Kansalliskirjaston kotisivut