Helsingin yliopiston pääkirjasto avasi ovensa Kaisa-talossa

Helsingin yliopiston uusi pääkirjasto Kaisa-talossa avattiin maanantaina 3.9.2012 klo 9. Vahtimestari Arto Rämö sai kunnian aukaista ovet innokkaille asiakkaille viimeisenä työpäivänään ennen siirtymistään eläkkeelle. Videossa tunnelmia kirjaston avaamishetkiltä sekä ensimmäisten asiakkaiden kommentteja ensikäynnistään uudessa kirjastossa.
Juuri avattu Helsingin yliopiston uusi pääkirjasto on Suomen suurin tiedekirjasto. Sen ovet ovat nyt avoinna kaikille tiedonjanoisille ja kokoelmat ovat kaikkien asiakkaiden käytettävissä. Jokaisella 15 vuotta täyttäneellä Suomessa asuvalla on oikeus saada kirjastokortti Helsingin yliopiston kirjastoon. Helsingin yliopiston kirjaston neljä kampuskirjastoa palvelevat yliopistolaisia ja muita asiakkaita useissa toimipaikoissa yliopiston kampuksilla.

Lisätietoa:
Helsingin yliopiston kirjaston kotisivut