HelMet goes Ropecon 2014!

HelMet-kirjasto osallistuu tapahtumaan Vantaan kirjastoautolla. Mukaan lastataan erityisesti roolipeliaineistoa, tietokirjallisuutta sekä fantasia-, tieteis- ja kauhukirjallisuutta. Kirjastoauton myötä Ropeconin kävijöillä on mahdollisuus käyttää kirjaston perus- ja e-palveluja, hankkia kirjastokortti, lainata, palauttaa tai varata.

Kirjaston henkilökunta esittelee HelMet-pelikokoelmaa, antaa kirjavinkkejä sekä pelauttaa erilaisia lauta-, noppa- ja roolipelejä. Lisäksi tapahtumien kävijöillä on mahdollisuus osallistua HelMet-kirjastojen arvontoihin.

Ropecon 2014

Löydät tämän videon myös Kirjastokaistan YouTube-sivulta:
YouTube-video

Kirjastobarbaari: Renni Honkanen
Opettaja: Joonas Nevalainen
Darth Vader: Anssi Sajama
Käsikirjoitus: Henri Hiljander
Ohjaus: Panu Somerma
Kuvaus: Panu Somerma ja Anssi Sajama
Editointi: Panu Somerma
Musiikki:
”Devastation and Revenge” Kevin MacLeod (incompetech.com)