Urban Office tarjoaa ilmaista työ- ja kokoustilaa

Lyhytaikaiseen työskentelyyn on vihdoin vaihtoehto! Voit työskennellä rauhallisissa Urban Officen yksintyöskentelytiloissa, pitää kokouksia akustoiduissa työympäristöissä tai työskennellä ryhmässä coworking-tilassa. Kaikki tämä maksuttomasti ja mutkattomasti kirjastolta! Kaupunkitoimistoja on tällä hetkellä Helsingin kaupunginkirjastossa ja Espoon kaupunginkirjastossa.

Urban office -kaupunkitoimiston kotisivut

Kuvaus ja editointi: Emmi Lahti ja Martti Lindblad
Kuvausvuosi: 2011

2 kommenttia

1. Valitettavasti voin todeta. Esittely video jäi aivan liian lyhyeksi. Hyvää oli kun sai tietoa urban office olemassa olosta ja jonkin verran palveluista. Onkohan tuo kaikki ilmaista ja saako sieltä lainata jotakin tai ostaa? Maksaako käyttö? Mitä vaaditaan käyttäjältä? Onko ikärajaa? Terveisin nimim. kirjamatto

2. Kaupunkitoimistossa maksullisia ovat vain tulosteet: 40 senttiä/tulostettava sivu.

Virkailijan kanssa voi neuvotella etukäteen esimerkiksi tarvittavista laitteista.

Ikärajaa asianmukaiselle käytölle ei ole.

Lisää tietoja saat Kohtaamispaikka@lasipalatsista:
    Lasipalatsi, 2. krs.
    Mannerheimintie 22- 24