5 askelta kohti Helsingin IFLAA – Askel 1: Mikä on IFLA?

IFLA, The International Federation of Library Associations and Institutions, on maailmanlaajuinen järjestö, johon kuuluu jäseniä lähes 160 maasta. IFLA järjestää kerran vuodessa konferenssin, joka kokoaa yhteen kirjastoalan ammattilaisia ympäri maailmaa.

Viisi askelta kohti Helsingin IFLA-konferenssia -sarjan ensimmäisessä osassa otetaan selvää, mitä muuta IFLA on. Asiasta kertoo Jyväskylän yliopiston kirjaston johtaja ja Suomen tieteellisen kirjastoseuran puheenjohtaja Kimmo Tuominen. Sarja on tehty Puerto Ricon IFLA-konferenssissa elokuussa 2011.

Lisätietoa:
Viisi askelta kohti Helsingin IFLA-konferenssia -sarja